Subject: N24885: NOTAM A0238/25 väljastatud (ID:24885)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 08:33:10 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 24885 alusel, mis saabus meile 17-01-2025 
05:43, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0238/25
(A0238/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/080/5756N02659E006 A)EETT 
B)2501200900 C)2501201600 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2410B ESTABLISHED DUE 
TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI 5NM RADIUS CENTRED ON 575623N 0265848E 
(EERI AD). ALL AIRCRAFT (INCLUDING UNMANNED AIRCRAFT) ARE PROHIBITED TO FLY 
INTO OR IN THE AREA WITHOUT AUTHORISATION FROM ESTONIAN POLICE AND BORDER 
GUARD BOARD. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL 
+372 5309 4264. RESTRICTION DOES NOT APPLY TO SAR, HOSP, ESTONIAN POLICE AND 
BORDER GUARD BOARD FLIGHTS. F)SFC G)FL080)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.